• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Хорошеозерський освітній округ

До складу Хорошеозерського освітнього округу, як дочірні, входять: Плисківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Сиволозька ЗОШ І-ІІІ ступенів, Малозагорівська ЗОШ І-ІІ ступенів та Омбиська ЗОШ І-ІІ ступенів.

/Files/images/osvtny_okrug/Карта округу.JPG



Педагогічна справа - це той вид мистецтва, якому треба вчитися в інших, а не покладатися лише на себе. (М. Пирогов)

Особлива роль у системі науково-методичної роботи з педагогічними кадрами належить опорним школам, які є центрами впровадження досягнень педагогічної науки і перспективного досвіду, підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів.

Ефективність роботи опорної школи в значній мірі залежить від впровадження в систему навчання педагогічних кадрів інтерактивних форм і методів.

Опорні школи є центром науково-методичної роботи в системі безперервної освіти педагогічних кадрів.

Опорна школа, як зазначено в Положенні,- це школа, що має відповідну навчально-матеріальну базу, кваліфікований, творчо працюючий педагогічний колектив, який у комплексі вирішує завдання сучасної школи, добивається високої результативності у навчанні й вихованні учнів, користується авторитетом і визнанням учителів, педагогічної громадськості району, міста, області.

Діяльність опорних шкіл повинна бути спрямована на вирішення найактуальніших проблем і завдань сьогодення, а саме:

- Гуманізація навчально-виховного процесу в школі ХХІ століття.

- Забезпечення рівного доступу до якісної освіти.

- Науково-методичне і організаційно-педагогічне забезпечення переходу на новий зміст загальної середньої освіти.

- Модернізація змісту освіти в сучасній школі України.

- Впровадження профільного навчання в старшій школі.

- Формування особистості громадянина-патріота України, підготовленого до життя і праці у ХХІ столітті.

- Реалізація особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання в сучасній школі.

- Розвиток пізнавальної активності і творчих здібностей учнів, формування навичок самоосвіти, стимулювання самореалізації особистості.

- Створення системи національного виховання в школі відповідно до вимог Національної доктрини розвитку освіти.

- Реалізація ідей українознавства в навчально-виховному процесі сучасної школи.

- Збереження і зміцнення здоров'я дітей: співдружність сім'ї і школи.

- Економічна освіта, формування основ економічної компетентності школярів, виховання нового покоління ділових людей.

- Удосконалення морально-етичного виховання школярів.

- Впровадження інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання.

- Піднесення ефективності науково-методичної роботи з педагогічними кадрами.

- Інформатизація навчально-виховного процесу і управління в сучасній школі.

- Демократизація управління сучасною школою.

Опорна школа має бути зразком трансформації нових педагогічних ідей в технології навчання і виховання підростаючого покоління.

Кiлькiсть переглядiв: 108

Коментарi